Sabtu, 25 Februari 2012

INFO DAN SAINS MONAVIE



PEMAKANAN SEIMBANG
>USDA mengesyorkan supaya kita mengambil 5 jenis buah-buahan sehari untuk kekal sihat dan mengelakkan penyakit-penyakit kronik.Pengambilan 2 ouns MonaVie sehari bersamaan dengan pengambilan 13 hidangan buah-buahan.

BIJI DAN KULIT
>Saintis mendapati bahawa 80% khasiat buah terletak pada biji dan kulitnya.MonaVie di adun dengan mengganbungkan 19 buah termasuk biji dan kulitnya 

24 JAM
>99% khasiat buah-buahan hanya terpelihara dalam tempoh 24jam selepas dipetik. MonaVie mengekalkan kesegaran buah-buahan tersebut. Ini kerana MonaVie menetapkan, buah-buahan yang dipetik mestilah diproses dalam tempoh 24jam.

HABITAT SEMULAJDI
>Habitat semulajadi buah buah acai adalah di hutan amazon. Buah-buahan terbaik mestilah datang dari habitatnya. MonaVie mengekalkan sifat semulajadi buah acai dengan mengambilnya terus dari hutan amazon

WARNA BUAH
>Vitamin dan anti-oksidan paling banyak terdapat dalam buah-buahan. Pigmen warna buah yang pelbagai membekalkan khasiat yang berbeza-beza dan memainkan peranan penting dalam formula Jus MonaVie. MonaVie menggabungkan buah acai dan 18 buah-buahan terpilih dari 4 penjuru dunia untuk membekalkan jus nutrien terbaik.

FREEZE-DRIED PROCESS
>Teknologi terkini dlm penghasilan makanan. Prosess penghasilan ini mengekalkan 99% khasiat buah. 'Opti Acai' satu formula yg di cipta oleh Dr.Alexender Schauss telah dipatenkan dan eksklusif untuk MonaVie sahaja.
MonaVie memiliki acai terbaik di pasaran.

MUDAH DISERAP
>Kebanyakan makanan kesihatan di pasaran didapati dalam bentuk pil.Monavie dibina dalam bentuk cecair supaya mudah dan cepat diserap oleh badan manusia.


PRODUK UNIVERSAL
>Sesuai unruk digunakan oleh lelaki dan perempuan.
Sesuai untuk semua peringkayy umur. Dari bayi hingga dewasa.
Sesuai untuk semua bangsa.
Rasa MonaVie Universal. Sedap dan berkhasiat.

SELAMAT DAN EFEKTIF
>MonaVie menghabiskan R&D beratus juta dollar beserta dengan kajian klinikal untuk memastikan produknya selamat dan efektif dalam apa jua keadaaan

Tiada ulasan: